Ulike

Sundsvalls bästa blogg !

fet bloggpaus.

Publicerad 2011-12-06 19:23:01 i allt mellan himmel & jord

igentligen vet jag inte vad man ska ha bloggar till , kanske skriva av sig lite.
Har aldrig förståt innebörden med en "vardagsblogg" även fast jag kallar min blogg "vardagsblogg".
det jag vill komma till , jag kommer kanske blogga nån gång , inte som en " hej idag har jag osv osv"
utan mer lägga upp texter som jag har skrivit och foton jag har fotat , kanske skriva nått inlägg vad jag har gjort , kommer också att använda bloggen om jag åker utomlands t.e.x

{ hoppas ni har läst igenom det jag har skrivit och slutar att skriva åhh du måste blogga.


/h

btw jag är rätt gryym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela