Ulike

Sundsvalls bästa blogg !

ska jag börja blogga igen ?

Publicerad 2011-11-21 21:09:12 i allt mellan himmel & jord

fortsättning på rubriken..
eller ska jag skita i det ?
vet inte själv hur jag vill göra ?
vad tycker ni ? bar blogga ibland eller blogga varje dag med MINST två inlägg om dan ? kommentera och skriv vad ni tycker !

-----
dagen:
var ju som sagt på dansen idao, gick bra tills jag fick ont i knäet så jag vilade och tittade på , skjut grym alla är !!
aja det var allt för lilla mig :)
hoppas vi syns imorgon !

klassfoto i år :

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-21 23:14:12

jag tycker att du ska fortsätta blogga med minst två inlägg om dan , din blogg är ju asbra ! :)

Postat av: Insane

Publicerad 2011-11-22 02:06:21

ja förfan!!!!!!!!!!!!

Postat av: linnéa

Publicerad 2011-11-22 15:25:28

varje dag hanni ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela